2018. március 5., hétfő

Péntek

Teljesen el vagyok tajolva a napokkal. Mindig azt hiszem h meg csak csutortok van. Kezdek faradni az orakon. Lazulast terveztunk erre a napra, mert masnap Old Goa tura volt.
Elmentem setalni reggeli utan, ugy volt, hogy a Zest-ben ebedelunk Carolina-ekkal. Megvettem a henna pecseteket es  festekeket, amiket szerettem volna de a tobbiek nem voltak a kajaldaban, ugyhogy en id es hazasetaltam. Lementunk meg egy gyorsat furdeni a delutani ora elott. Elegge faradok mar. Az ora nagyon jo volt Ganesha es a forditott testhelyzetek voltak a tema. A fejenallast es a kezenallas elokesziteset gyakoroltuk. Meg mindig nem tudom eldonteni, hogy menjek-e vasarnap a vizeseshez vagy sem. De majd megbeszelem Ujay-jel. Este mindenki eleg faradt volt, de elmentunk a Little word-be es megint nagyon finomat ettunk es hazasetaltunk. Orsi azt igerte, hogy az utolso-szombati ora majd lajtos lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése