2018. február 14., szerda

Hètfő-Kedd-Szerda






Elkezdodtek a joga orak.
Kezdem megszokni a ejszakai zajokat. De a varju karogas eszmeletlen. Annyira fura h tengerparti hely es siralyok helyett varjak vannak. Reggel 3/4 7-kor kelek, Orsi elkesziti a reggeli teankat, azt megisszuk es mar megyunk is. Hetfon kimentunk a par utcaval arrebb levo kozpontba h motorost keressunk, aki elvisz minket Palolembe, riksa ilyenkor meg egyaltalan nincsen. Mondta Orsi h forduljon majd Uncle (bacsi) es jojjon vissza ertem. Mire mondta h elvisz minket egyutt. Harman ultunk a motoron. Tehat lehetett fokozni az elozo napi sokkhatasomat. Annyira gyonyoru a palmafak kozott fenn a shale-haziko ahol a joga van. Latszodik kicsit es oda is hallatszik a tenger. Nagyon jo orat tartott Orsi es sokat meselt a mitologiarol. Probalom megjegyezni a neveket, de eleg nehezen megy. A hosi pozokkal kapcsolatosan tanultunk. Mindent szepen lassan, csinalunk. Izzadok igy is nagyon, pedig koran reggel meg jo ido is van es a szel is fuj mindig. A reggeli nagyon jo es boseges volt, a jogas tarsak aranyosak, van 2 lengyel lany es a parbol a lany osztrak a fiu meg nemet. A lany nagyon kedves es aranyosak egyutt, nagyon kozvetlenek. Reggeli utan meg sokat beszelgettunk. Utana setaltam egyet az obol masik felere mindket nap. Kedden mar kicsit para volt, mert nyugis es nincsenek sokan, de tobb indiai pasi csapat is jar arra es nem volt tul jo erzesem veluk kapcsolatban. Az obol kozepen van egy nagy villanyoszlop es ott van a fobejarat. Az ut menten vannak kis uzletek, tuktuk, tehenek es szemet minden mennyisegben, de mar kezdem negszokni. Ott szoktam venni vizet meg amit eppen meglatok. Az edesseget fura modon nem kivanom ugy mint pl. Olaszorszagban, ahol kilo szamra ettuk a fagyikat. Ehes sem vagyok, foleg a kiados reggeli utan. A delutani orak is nagyon jok Magdaval. Jofej nagyon es bevon mindenkit a gyakorlatok bemutatasaba. Itt reszletesen megbeszeljuk, hogy mit hol kell ereznunk, es gyakoroljuk a legzest a meditaciohoz. Abban is van mit fejlodnom. A delutani ora utan Orsi ir sms-t hogy merre vannak. Vagy a tengerparton, vagy a barban es talakozunk. Van egy nagyon szimpi francia baratnoje Neina is imadja, nagyon cukin jatszanak egyutt.
Most mar szerda este van. Jol megegtem az elozo par napban annak ellenere, h kentem magam. Igy Orsi mondta h jobb, ha par napig nem megyek napra. Ma nem is furodtem, csak lekendozve elmentem a zsibibe napkremet meg vizet venni. Beneztem a francia lany boltjaba, nagyon jo cuccai vannak. Nem olcsok, de szepek es fair-trade (nem gyerekekel keszittetik oket es sok ujrahasznositott dolog van).
A delutani ora is jo volt, a csavaros pozokat vettuk. Delutan csak 3-an voltunk, abbol 1 kulsos. Napkozben a jogas helyen az arnyekban olvastam, pihiztem. Ora utan Orsiek jottek ertem es egy masik kavezoba mentunk, ahol lencses, gombas, spenotos valamit ettem kenyerrel, cekla salata volt hozza. Annyira jol volt fuszerezve h azt is megettem, pedig nem vagyok tul joba a ceklaval. Naina annyira edes volt, jatszott egy kiskutyaval, rohangaszott ossze-vissza. Nagyon hangulatos a hely, szepek a viragok, csak nagyon sok szunyog volt. Tomjent fustoltek, de sajnos az sem ert sokat. Most jatszottunk itthon, osszepakoltam a cuccomat, mert mar holnap indulunk a dzsungelbe a delelotti ora utan. Nem lesz terero ugyhogy szombat estig valoszinuleg nem fogok irni. Faradt, de boldog vagyok. Imadom ezt az idojarast. Nem tudok betelni a napsutessel, a tengerrel es a palmafakkal, a kagylovadaszattal es a tengeri csilkagokkal es a marsala chai-jal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése