2018. február 11., vasárnap

Vasàrnap


1/2 9 korul ebredtem. Probaltam fuldugo nelkul aludni, egesz jol ment, csak a harang zugas volt nagyon zavaro. A kutyakat, meg a varjakat kezdem megszokni. Orsi keszitett finom reggelit. Elore beaztatott barna basmati rizst, meg lencset, rakott bele koriandert, az egeszet leturmixolta es palacsinta szeruen kisutotte, csinalt hozza mustarmagbol, curry-bol joghurtos martast, nagyon finom es laktato volt. Reggeli utan indultunk a shale-ba (itt lesznek a joga orak). Ugy volt, hogy riksaval megyunk, de nem volt, csak motorosok tamaszkodtak a motorjaikra es Orsi kozolte, hogy uljek fel a bacsi moge. En szotfogadtam bar meg nem nagyon ultem ilyen jarmuvon, meg ugy egyaltalan motoron. Veszelyesnek tartom. Hat nekivagtunk. Magamhoz kepest egesz jol vettem az akadalyt. Nem is feltem, sot, meg elveztem is de tenyleg eleg rendesen elhagytam azt a bizonyos komfortzonamat. Odaertunk, csak a kezeimet nem ereztem, olyan szorosan kapaszkodtam.
Orsinak el kellett magyarazni a takaritononek h mit csinaljon. Nem volt sem tul gyors, sem tul ugyes, de cukin mosolygott es inkabb Naina-val jatszott volna. Utana lementunk a barba, ahol reggelizni fogunk majd orak utan. Gyonyoru a kilatas innen az egesz Palolem  beach-re. Nagyon szep kis obol. Ittunk egy chait meg ettunk egy kis panirozott zoldseget es sajtot mentas szosszal. Ez most finom volt, mert nem volt annyira csipos. Tok jo kajaik vannak, egyaltalan nem hianyzik a hus.
Jatszottam Naina-val, es eldontottem, hogy lent maradok a parton. Elsetaltam az obol masik vegebe. Pozitiv csalodas ert, a viz kristalytiszta, nagyon finom szemcses a homok es olyan meleg a viz, mint a Balaton a legmelegebb nyari idoszakban. Vannak gyonyoru kagylok is. Lattam 2 tengeri csillagot. Sok a  csonak, amik viszik ki a turistakat delfinlesre. Most epp egy nagy szikla mellett telepedtem le, mert mashol nincs arnyek. Tuz a nap es nagyon jo ido van es en nagyon boldog vagyok. Minden pont olyan, mint a kepeken. Szerencsere tehenet meg nem lattam, viszont sok a cuki pici tarisznyarak. Es nincs sok ember sem. Most feltamadt a szel es nagyon kellemes az ido.
Olyan 1/2 3-ig pihiztem, aztan visszaindultam az Aurem-hez, utkozben megalltam es furodtem egy jot. Isteni meleg a viz. Nagyon jo volt, lebegtem es tenyleg nyaralok. Jo egyedul lenni. Visszafele osszetalalkoztam a nemet parral, aranyosak nagyon. Holnap reggel koran kezdunk. Remelem, ki tudom pihenni magam elotte.
A barban ettem kis kajat, meg ittam vizet, chai-t. Fura, hogy nem vagyok ehes, ez nem ram vall. Megerkeztek Orsiek is, lementunk meg a partra, jatszottunk a gyerekekkel es eletem egyik legszebb naplementejet lattam. Magenta szinu volt a nap. Csodas nap volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése