2018. február 2., péntek

Visszatérés :)

Régóta nem tettem közzé semmit, de a háttérben dolgozom. Elég sokat. Civil állásom mellett, a reflexológia az életem része lett, akár magamról, vagy a környezetemről van szó. Nagyon szeretem, közben a Reiki-t is tudom használni, de azt inkább csak az öngyógyításra. A jóga is maradt- sőőőőt...

Egy jóga tanárnő barátnőm szerint (számszerint 3 ilyen van :)) az oktató találja meg a növendéket, és nem fordítva.
Ez történt velem is már több, mint 1 éve. Szacs egy kedves - azóta volt munkatársnőm járt Ditto-hoz jógaoktató tanfolyamra, és a vizsgához kellett neki a gyakorló óra, amit meg is hírdetett a munkatársak körében, ekkor találkoztam a joga flow (Vinyasa Flow)-val, ami nagyon dinamikus, kemény, és erősítő. Hetente egyszer járok ezekre az órákra, amiket nagyon szeretek.


Kicsit össze-vissza fogok ugrándozni, az időben, hogy megértsétek a végső döntésemet :)


Egy másik nagyon kedves, -más munkahelyről- volt munkatársnőm Indiába költözött ki a férjével és Goán telepedett le, ahol először elvégzett ő maga is egy okatói tanfolyamot, majd abban a stúdióban oktatott és később egy társával együtt saját stúdiót nyitott. Orsi már többször mondta, hogy látogassam meg, maradjak kint hosszabb ideig, tudnék talpmasszázzsal foglalkozni, meg jógázni.
Tavaly a FB-on láttam, hogy szervezett nyaralás formájában rendeznek jóga tábort, ez nagyon megtetszett, mert egyedül nem nagyon szerettem volna nekivágni a nagy utazásnak.
Már tavaly 2017 márciusában eldöntöttem, hogy idén kimegyek egy ilyen Yoga Retreat-re. Ez  most realizálódik is. Már kevesebb mint 1 hét és utazom.


Persze ehhez kell egy jó munkahely, ahonnan símán elengednek 3 hétre. És nagyon sok előkészület, melyeket részletezek majd, mert hasznos lehet más utazni vágyó számára is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése