2018. február 23., péntek

Hètfő-kedd

Hetfo
Joga reggel es delutan is. Most a heten az istennoket vesszuk es a hozzajuk tartozo aszanakat. A delelotti orak aktivabbak, a delutaniak inkabb a poziciokat mutatja be melyebben, es hogy kinek hol a hatara es melyik a szamara legjobb aszana. Hetfon Carolina, Christine es Michelle elkezdtek az ajurvedas kezelest, ami napi 2 ora masszazst jelent. Barmilyen lehet. Hetfon elmentunk mi is lefoglalni Aghataval az idopontunkat szerda 2 orara. Mondta a szakember, h ehgyomorra menjunk vissza es akkor megmondja, h mi a dosank. Lazultunk a tengerparton es az esti ora utan mentunk a Little world-be kajalni, ez Palolemben van, kb 20 perc seta. Nagyon finom kajat ettunk es finom a soruk is. Vega es vegan kajakat eszunk folyamatosan es nagyon jol erzem magam tole. Hazafele kicsit nezelodtunk a zsibiben es annyi. Carolina nem tud aludni, es elalmosodott ezert siettunk haza.
Kedd
7 utan kicsivel mentunk az ajurveda szakemberhez egy kis osveny vezet fel a dombon a Bakti Kutir-hoz, ahol rendel es van a masszazs. Gyonyoru a kert, csupa zolt es vannak ott is bungallok. Mondta a bacsi, h khafa wata vagyok, Orsi szerint nem. De majd otthon jobban beleaasom magam a temaba.
A reggeli joga utan szokasos reggeli egyutt, Orsi tartotta a drop-in orat, amire barki mehet a mienk utan. Lent a barban megvartam, addig teazgattam es bambulaztam. Jo sojaig beszelgettunk, Orelie is ott volt, aztan mentem furdeni es napoztam kicsit a Sean-nal, ettem egy pizzat de nem vokt finom. Elobb kezdodott a delutani ora, mert 1/2 5-kor mentunk a csonakturara. Orelie ferje vitt minket, lattunk par delfint, de en csak egyet. Utana megalltunk az egyik kis strandon es meditaltunk a naplementeben.
Estere hivott minket a Patnem beach-re Magda mert egy amerikai no Deborah dokumentum filmjet vetitettek es o is ott volt. Egesz finomat ettunk, csak nagyon dragan. Bahia valami a hely neve. A csonakazasra jott velunk egy dubai-i leanyzo, aki eredetileg Indiai este is jott velunk. Cuki volt. A hatterben az obolben tuzijatek ment es a film is erdekes volt. Save a child alapitvanyrol szolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése